Gniazdo lewarka zmiany biegów do Alfy 147 - gdyby ktoś potrzebował
http://autosklep24.pl/pl/p/Gniazdo-d...ALFA-147/14005
Gniazdo lewarka zmiany biegów do Alfy 147 - gdyby ktoś potrzebował
http://autosklep24.pl/pl/p/Gniazdo-d...ALFA-147/14005
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
proszę dzwonić 792 465-368
plus do całego kompletu jeszcze
http://autosklep24.pl/pl/p/Tulejka-d...ATLANCIA/13247
Pomocy, auto rozebrane i nie moge wyjac tego gniazda i tulejki , jest tam taki bolec ale nie da sie go wyciagnac a on trzyma wszystko..
Temat ma grubo ponad rok - wiem, powinienem dostać nagrodę Górnika Roku - ale jest jakaś opcja bez korzystania z kanału? Nie mam warunków do tego za bardzo i możliwości. Zwykły podnośnik - taki jak do zmiany koła?
Nie da rady, -tylko z kanału, robota bardzo przerąbana. Wydech,tunel,akumulator,podstawa akumulatora,dźwignia ręcznego do demontażu.
Taka pierdoła to jest ale muszę to zrobić bo puszczę kiedyś babę do auta i źle wybierze bieg i dopiero będzie buba... z resztą skrzynia biegów lata na lewo i prawo jak jest na biegu...
Ktoś kiedyś przedstawil manual, jak zrobić to tylko od góry, bez wchodzenia pod samochód, ale szczerze mówiąc ja nie za bardzo widzę taką możliwość.
No i nie za bardzo rozumiem, dlaczego kolega MarcinPioneer demontuje przy tej robocie akumulator i jego podstawę, bo tego akurat nie potrzeba robić.
Podczas demontażu nie trzeba było, ale żeby to założyć wszystko, trzeba było odczepić linki przy skrzyni i potem je założyć, bez demontażu akumulatora nie udało mi się to-możliwe, że trochę instalacja lpg przeszkadzała. Po prostu nie udało mi się zapiąć linki na tym całym mechanizmie, jak już to było na samochodzie.
Ostatnio edytowane przez MarcinPioneer ; 14-11-2014 o 14:18
Czy jest sklep, który posiada wszystkie 3 elementy - tulejka, pierścień i łożysko? Bo nie mogę znaleźć w sieci. Pozostaje tylko ASO?
Ja akurat nie miałem żadnych problemów z założeniem końców linek do lewarka. Tam są zwykłe przeguby kuliste zakładane na wcisk, więc montaż i demontaż zestawu naprawczego nie stanowi większego problemu, jeśli się robi od spodu po opuszczeniu wydechu i wspornika dźwigni hamulca ręcznego.
Od wybieraka przy skrzyni biegów linek nie musiałem odłączać.