Widziałem, dlatego pytam.
Widziałem, dlatego pytam.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Dzięki wielkie za informacje. Podejmę się tego samemu Powiedzcie mi jeszcze mili Panowie, bo nie dostałem odpowiedzi - ile tego oleju wchodzi, bo nie wiem ile kupić
Dzięki
Masz podane w instrukcji
W sobotę po wymianie oleju kolega [MENTION=18522]criss[/MENTION] zrobił mi kalibracje MA przez Alfa OBD w telefonie /MES 2.2 nie chciał połączyć się z autem, ktoś miał taki problem??/ auto zdecydowanie odżyło, pracuje ładniej i równiej. Jeśli ktoś tego wcześniej nie robił to niech zrobi koniecznie bo warto.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Witam
Pierwszy post i pierwszy problem.
Jestem (a właściwie to żona) szczęśliwym posiadaczem MITO 1,4 16V (105). Auto z 2011 roku.
Po wymianie oleju i po przeczytaniu różnych wpisów na forum coś mnie podkusiło i dokonałem "procedury wymiany oleju"
przy użyciu MES 2,9 + Elm 327. Efekt ... piękna pomarańczowa kontrolka silnika , błąd P1320 i brak działania S&S.
Czy któryś z kolegów ma jakiś pomysł na taką chorobę ? Najbliższe ASO w mojej okolicy 70km.
Z góry dziękuję za pomoc.
No to teraz musisz wykonać Adaptację nastawników korekty dyspersji UniAir przez MESa o której jest mowa w całym tym temacie. Przeczytaj warunki początkowe do wykonania tej procedury, czyli m.in silnik nagrzany, brak błędów i ważne: wyłączona kompletnie klimatyzacja na OFF. Jak nie przejdzie MESem to spróbuj AlfaOBD.apk. Kolega [MENTION=29383]paweltbu[/MENTION] miał problem ostatnio bo mu ta procedura nie chciała przejść.
http://www.forum.alfaholicy.org/mito...odpaleniu.html
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Próbowałem zrobić adaptację - silnik nagrzany , brak błędów oczywiście poza P1320 i wywalało komunikat w MES-ie "nieodpowiednie warunki" czy coś takiego. Jedyna rzecz , której nie zrobiłem to klimatyzacja OFF. Jutro wieczorem spróbuję na nowo ograć ten UniAir i napiszę o efektach.