Panowie tego dymmu biialego bylo naprawde dużo i gęstego. Na pewno to nie byl dymek z pary przy odpaleniu w zimowych warunkach. Dodatkowo delikatnie bylo czuć jakby olejem. Plynu ubylo mimo, ze przejechałem tylko 800 metrów.
Khazar - faktycznie, to ze tak krotki odcinek przejechałem to może jeszcze olej w plynie sie nie pojawil.
Dodając do tego, ze przy odpalonym silniku po wyjściu bagnetu zaczął wyplywac olej to chyba dodatkowo potwierdza, ze poszla uszczelka pod glowica
Slyszalem tez opinie, ze może turbo padlo, ale tak na mój leb to by wtedy plynu nie ubywalo - no chyba ze zle mysle to poprawcie mnie.
Panowie, co trzeba na pewno w związku z taka awaria wymieniać, a co ewentualnie można. Proszę o informacje i ewentualne sugestie cenowe - żeby nie dać sie naciągnąć .
Może ktos zna dobrego, sprawdzonego fachowca w okolicach Bytomia (Śląsk)?
- - - Updated - - -
Panowie tego dymmu biialego bylo naprawde dużo i gęstego. Na pewno to nie byl dymek z pary przy odpaleniu w zimowych warunkach. Dodatkowo delikatnie bylo czuć jakby olejem. Plynu ubylo mimo, ze przejechałem tylko 800 metrów.
Khazar - faktycznie, to ze tak krotki odcinek przejechałem to może jeszcze olej w plynie sie nie pojawil.
Dodając do tego, ze przy odpalonym silniku po wyjściu bagnetu zaczął wyplywac olej to chyba dodatkowo potwierdza, ze poszla uszczelka pod glowica
Slyszalem tez opinie, ze może turbo padlo, ale tak na mój leb to by wtedy plynu nie ubywalo - no chyba ze zle mysle to poprawcie mnie.
Panowie, co trzeba na pewno w związku z taka awaria wymieniać, a co ewentualnie można. Proszę o informacje i ewentualne sugestie cenowe - żeby nie dać sie naciągnąć