Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: MCSF oraz szarpanie

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL '05
    Postów
    19

    Domyślnie

    Zrobiłem tak jak poradziliście czyli odpiąłem wtyczkę (była delikatnie czarna na 3 cylindrze bo porównywałem z 2) i nic nie doginając ( nie widziałem gdzie tu igłe wepchać ) włożyłem na miejsce ponownie odpaliłem samochód 1 raz tego dnia i wszystko jak ręką odjął.
    Popsikam to jeszcze jutro kontaktem jak zalecacie.

    Tylko teraz pytanie, bo wczoraj odpinałem jeszcze dolot który mam z nierdzewki zeby zobaczyć czy jest jakiś nalot tam przy EGR.
    Trochę było to usunąłem i zapiąłem łączniki silikonowe na nowo.
    I tu problem bo przy 2k obrotów mam charakterystyczny dźwięk spuszczania powietrza balona trzymając palcami za końcówkę i ją rozszerzając (wiecie o co chodzi ) Pytanie, czy źle to zapiałem i dostaje się lewe powietrze bo mam kolejny problem.
    Mianowicie dziś po około 30-40 km jazdy na 3 biegu idąc pełnym ogniem kolo 3k obrotów dostałem jakby Overboost czyli maksymalne obroty które utrzymały się nawet po odpuszczeniu gazu. Pomogło zgaszenie zapłonu podczas jazdy (trochę spanikowałem)
    Czy to mogło być spowodowane tym ?
    Wybaczcie za haos w poście ale jestem zmęczony po pracy i do tego bella nie daje mi spokoju.

    Pozdrawiam

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar kolekszy
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Namysłów
    Auto
    AR 156 SW 1.9JTDm-jet 140km powered by
    Postów
    978

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzegorzG Zobacz post
    Mianowicie dziś po około 30-40 km jazdy na 3 biegu idąc pełnym ogniem kolo 3k obrotów dostałem jakby Overboost czyli maksymalne obroty które utrzymały się nawet po odpuszczeniu gazu.

    Pozdrawiam
    Jak zdemomtowales waz miales tam olej? Wyglada to jakby turbo puscilo olej.

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
    HONDA CBR 1000RR REPSOL

    Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
    Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
    Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL '05
    Postów
    19

    Domyślnie

    Nie demontowałem węża. Chodzi Ci o ten od elektrozaworu VGT ?

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzegorzG Zobacz post
    Nie demontowałem węża. Chodzi Ci o ten od elektrozaworu VGT ?
    Wąż turbo-IC, objaw pasuje do choroby wściekłego diesla. Dlatego padło pytanie o olej w przewodzie. Jak masz takie ,,jaja" to zaciągnij samochód do mechanika niech zobaczy turbine + poczytaj w necie jak zdławić silnik w takiej sytuacji. Z tego co pamietam 5 lub 6 bieg wciskasz hamulec + zaciagasz reczny i ,,strzelasz" ze sprzegła żeby zdławić silnik +laweta i modlitwa żeby tylko turbinę szlak trafił ( jak uda Ci się zdławić silnik, jak nie to masz motorownie do wymiany )

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez sebawroc ; 26-11-2016 o 11:38

  5. #15
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL '05
    Postów
    19

    Domyślnie

    Dobra, na wszelki wypadek dam do mechaniora powiem co sie wydarzyło i niech sprawdzi ten temat, bo na turbo, a tym bardziej motorownie nie mam czasu ani dolarów.
    Sytuacja z obrotami miała miejsce tylko raz i zgasiłem samochód z kluczyka, wystarczyło.
    Co do świszczenia to udało sie to naprawić, źle gdzieś opaskę założyłem i dlatego powietrze sie przedostawało.

    Pozdrawiam i dzięki Panowie za pomoc. Jesteście nieocenieni.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jalo Kim
    Dołączył
    09 2016
    Auto
    GT 1.9 jtd
    Postów
    38

    Domyślnie

    Dla potomnych - u mnie użycie kontakt-spray/podgięcie styków to było rozwiązanie na ok. 1-2tys km., później znowu problem występował. Postanowiłem wymienić ową słynną wtyczkę na przeprojektowaną z zestawu naprawczego Opla - przejechane parę tys km i problem całkowicie zniknął

Podobne wątki

  1. 1.9 jtd 8v mcsf....logi do sprawdzenia
    Utworzone przez czerwcowy0520 w dziale 147
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 22:33
  2. Błąd MCSF 1,9 JTD 16v
    Utworzone przez karol0910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-02-2015, 20:09
  3. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 12:05
  4. [1.6 TS 105 KM] Zamuła + błąd MCSF
    Utworzone przez ryoko w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-09-2011, 20:28
  5. Brak mocy oraz szarpanie obrotów.Pomocy!
    Utworzone przez david1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-05-2010, 19:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory