Zrobiłem tak jak poradziliście czyli odpiąłem wtyczkę (była delikatnie czarna na 3 cylindrze bo porównywałem z 2) i nic nie doginając ( nie widziałem gdzie tu igłe wepchać ) włożyłem na miejsce ponownie odpaliłem samochód 1 raz tego dnia i wszystko jak ręką odjął.
Popsikam to jeszcze jutro kontaktem jak zalecacie.
Tylko teraz pytanie, bo wczoraj odpinałem jeszcze dolot który mam z nierdzewki zeby zobaczyć czy jest jakiś nalot tam przy EGR.
Trochę było to usunąłem i zapiąłem łączniki silikonowe na nowo.
I tu problem bo przy 2k obrotów mam charakterystyczny dźwięk spuszczania powietrza balona trzymając palcami za końcówkę i ją rozszerzając (wiecie o co chodzi ) Pytanie, czy źle to zapiałem i dostaje się lewe powietrze bo mam kolejny problem.
Mianowicie dziś po około 30-40 km jazdy na 3 biegu idąc pełnym ogniem kolo 3k obrotów dostałem jakby Overboost czyli maksymalne obroty które utrzymały się nawet po odpuszczeniu gazu. Pomogło zgaszenie zapłonu podczas jazdy (trochę spanikowałem)
Czy to mogło być spowodowane tym ?
Wybaczcie za haos w poście ale jestem zmęczony po pracy i do tego bella nie daje mi spokoju.
Pozdrawiam