Witam. Problem polega na tym że nie działa prędkościomierz i obrotomierz , ale najdziwniejsze jest to że dolne wskaźniki działają bez problemu.
Dodam że jest to TS 1994 rok już po lifcie
Witam. Problem polega na tym że nie działa prędkościomierz i obrotomierz , ale najdziwniejsze jest to że dolne wskaźniki działają bez problemu.
Dodam że jest to TS 1994 rok już po lifcie
Czy były wcześniej jakieś oznaki niedomagania wskaźników, typu: raz działały, raz nie, albo pokazywały złe wartości? Jeśli nie i usterka była nagła, to jest duże prawdopodobieństwo, że wina wcale nie leży w desce rozdzielczej i we wskaźnikach, a w czujniku w skrzyni, czy też jak to niektórzy nazywają "impulsatorze". Pomijam tematy oczywiste typu przekaźniki, bezpieczniki itd. Taki temat był już na forum poruszany.
Jeśli były wcześniej objawy, to praktycznie na 100% wina wskaźników, co przerabiałem u siebie. Wyjścia są dwa:
1. Kupić używane zegary i przełożyć - niestety znaleźć w pełni sprawne graniczy z cudem, mimo zapewnień osób sprzedających.
2. Otworzyć zegary, sprawdzić elementy na płycie pod kątem widocznych uszkodzeń (przepalenia, odłamane luty itd.), przelutować to co się da nawet jeśli na pierwszy rzut oka wygląda dobrze.
Ja jak nietrudno zgadnąć najpierw zastosowałem metodę 1. Mając już 3 komplety zegarów z których każdy miał jakąś usterkę, przeszedłem do opcji 2 i wskaźniki odżyły.
Wskaźniki są SPRAWNE
Nie działa prędkościomierz i obrotomierz
Muszę to naprawić bo auto używam na codzień
Nie wiem od kiedy prędkościomierz i obrotomierz nie należą do grupy ogólnie pojętych wskaźników i stanowią odrębną grupę... Powyżej opisywałem usterkę PRĘDKOŚCIOMIERZA oraz OBROTOMIERZA którą sam przerabiałem. Resztę WSKAŹNIKÓW też miałem sprawną. Zastąp w powyższym mailu słowo "wskaźniki" słowami "prędkościomierz i obrotomierz" i moja wypowiedź dalej będzie aktualna. Zresztą gdybyś sprawdził temat który ci podsunąłem z impulsatorem to byłoby jasne, że mówimy o tym samym