Ależ pięknie morde drze
https://youtu.be/PQTfFI73ing
Pytanie techniczne. Pompa hamulcowa i serwo w 155 2.0 8V, były jakieś różne rodzaje tego cuda czy we wszystkich 8V było to samo?
NO TO WPADŁEM...
wszystko to samo oprócz wersji z abs i bez abs - różnica w średnicy pompy.
Dzięki. Więc korzystając z okazji, ma ktoś może serwo z pompą do 2.0 8V z ABS? Na bazarze niestety jest tylko jedno ogłoszenie z klamotami do 155 i akurat pompa jest ale bez serwa.
NO TO WPADŁEM...
Fiat Marea diesel z tego co pamietam ogólnie to duże.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moje boje ze 155: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._8v_1994r.html
Dzięki, rzeźbię z jeszcze czymś innym. Pytanie pułapka nr 2: Cięgna zmiany biegów? Luzy mam straszeczne i biegi słabo wchodzą, szczególnie I. Szczególnie jedno cięgno ma luzy przeokrutne. Zna ktoś może jakieś magiczne miejsce w którym można kupić nówkę, ewentualnie może ktoś ma te cięgna w dobrym stanie i chce się ich pozbyć? Zakładam że nie są to elementy do naprawy.
NO TO WPADŁEM...
http://sklep.euroforin.eu/lacznik-ci...96-p-3411.html
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Cieg...60553357/17348
W tej ode mnie są te cięgna wyrobione???
Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 21-07-2019 o 18:23
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Cześć, dzięki za namiar. Tak, to dla tego biegi wchodziły tak opornie. Ogólnie muszę Ci powiedzieć, że walkę mam z tym autem. Przednie zawieszenie w zasadzie całe poszło nowe. Śruby od wahaczy te które nie były M8 były tak objedzone rdzą, że aż dziwne, że tam nic nie strzeliło. Po wymianie wahaczy i łożysk amorów zaczęła się trochę lepiej zachowywać ale dalej fruwa za mocno na boki. Ogólnie skończy się chyba wymianą listwy. Zasadniczo stoi teraz ponieważ serwo padło, jak zacząłem kopać przy tym to rozpoczęło się wielkie grzebanie, przecież nie będę tego pewnie drugi raz już nigdy rozbierał Klima nie działa prawdopodobnie dla tego że czynnik nawiał, przyczyną są prawdopodobnie nieszczelne, skorodowane przewody ( te które idą pod aku). Panel sterujący jest ok, podmieniłem od mojej drugiej rakiety, sprzęgiełko działa, a przynajmniej test na interfejs nie ma problemu z załączeniem go. Płyn chłodzący znikał ponieważ kolanko przy termostacie jest walnięte, nawiasem niezły patent ktoś tam odwalił z naprawą, sylikon do środka, tulejka i dodatkowa opaska na zewnątrz. Tak czy inaczej miałem tu sporo farta ponieważ czujnik poziomu płynu w zbiorniczku jest walnięty i na szczęście zachlupało mi coś w nagrzewnicy po ruszeniu z pod świateł więc był szybki rzut oka pod maskę i płynu prawie nie było, a kontrolka ani mrugnie. To wszystko to jest nic, najbardziej nie fajne jest to, że jak popada to mam oczko wodne w bagażniku, skąd to dokładnie leci nie wiem ale do bagażnika wpada przez górną szczelinę nad wnęką tylnego światła, tam jest łączenie pomiędzy budą a nadkolem i właśnie z tego miejsca sobie całkiem tłusto pokapuje. Tylne błotniki będą musiały być ściągnięte prawdopodobnie. Tak poza tym to luz, lusterko pomalowane i szukam kostek do nich, bo te wsuwki to takie średnie, klamka od kierowcy strzeliła, jest już nowa ale walnęła tylna I takie tam Alfowe akcyjki. Pytanie skoro już się tu trafiliśmy, lusterko zewnętrzne pasażera ma złamany stelaż? Gdzieś kojarzę że w jakimś poście wspominałeś że ze dwie godziny zajęło Ci rozruszanie tych lusterek ale składało się tylko od strony kierowcy, a to od pasażera jest poskręcane od spodu wkrętami i się nie składa więc zakładam że ktoś tam walczył ale nie osiągnął celu.
NO TO WPADŁEM...
Takie akcje to pewnie ze zbyt długiego stania. Dziwią mnie amory przednie.Przejeździły mniej niż 10 tys jak całe auto u mnie.Monroe Reflex kupione w eparts.
Lusterka składały się oba.Pewne zastało się znowu.Wkręty pod prawym to patent lakiernika który męczył się ze zdjęciem obudowy.Ale to nie przeszkadzało w składaniu.
Listwę to jak mówiliśmy tylko z polifta zakładaj.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.