Ty porównujesz Giulię z 508 156 prowadziła się najlepiej z przednionapędowców klasy średniej z tamtego okresu, czyli od około 90% konkurencji.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ty porównujesz Giulię z 508 156 prowadziła się najlepiej z przednionapędowców klasy średniej z tamtego okresu, czyli od około 90% konkurencji.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gdzie ja porównałem 508 do Giuli? Napisałem tylko o cenie bo ta jak ze Pezota jest dość wysoka. Ja zawsze porównuje auta tam gdzie sam producent chce się stawiać, a Alfa się nigdy nie chciała stawiać przy Peżocie czy Reno ale niestety tylko przy nich wypadała konkurencyjne dlatego pojawiają się takie porównania tym bardziej, ze 99% użytkowników tego forum posiada używane Alfy i kupując je nie zastanawiają się nad wyborem Alfa vs Mercedes/BMW tylko Alfa vs Renault/Citronen/Peugeot. 159 na rynku wtórnym rzadko zestawia się z E90 czy W204, a częściej z Laguna czy C5tką Giulietta nadal sprzedaję się w miarę przyzwoicie jak na Alfe bo cena po 10 latach spadła do poziomu realnej konkurencji i jest adekwatna do "prymitywnego" FWD i "turbopierdziawek"
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 31-10-2019 o 21:29
Katastrofą to jest sprzedaż Talismana, po prostu takie auta w takich cenach się ciężko sprzedają. Tym bardziej, ze w tej klasie jest spora konkurencja i jak ktoś ma wydać ponad 150k zł to się już mocno zastanawia. Po prostu niektórzy niepotrzebnie chcą się pchać w klasę, w której nikt ich nie chce kupować. Mało kto wyda prawie 200K zł na Talismana, 508 czy na Giulie jak w tym zasięgu jest BMW 3 czy C klasa
Portfolia zaprezentowane dziś inwestorom czyli pewnie PSA chyba nie wymaga komentarza
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 31-10-2019 o 22:12
156 2.0 TS / 147 1.9 JTD / 156 FL 1.9 JTD
159 SW TI Q-Tronic 2.4 JTDm
Talismana kupują taksówkarze z CDG, ORY i paru innych lotnisk
508 to nie żaden lift tylko całkowicie nowa karoseria, bezramkowe szyby i świetny w swojej klasie design - wyrazisty, silniki sobie zmienią jak będą chcieli
jakośc wykonania - wracam do tandety w przednim zderzaku Giulii i polecam obejrzeć 508, sorry, nie wolno tak dawać dupy w tej klasie, to nie Dacia
156 nie była tania, w zasadzie była droższa niż Giulia, proszę tylko zrobić porównanie cena w salonie 156 vs pensja w 1997 roku i to samo dla Giulii w czasach współczesnych
...
No i ta grupa docelowa jakaś mało liczna......
Jakoś ta grupa docelowa chętniej kupowała, jak był FWD.... modelu 159 sprzedano przez 6 lat około ćwierć miliona sztuk.
Modelu 156 zdaje się, z pół miliona czy więcej?
Przypomnij mi, ile przez 3 lata sprzedano Giulii?
No a Lancia...
Lancia była masowa? Naprawdę, Radek???
Ostatnio edytowane przez Anderson ; 31-10-2019 o 23:59
To może ja tak moim przykładem z życia polecę.W 2001 moja mama kupowała w salonie 156 1.8 TS za 68.000.W tym samym czasie jej wspólniczka kupiła Passata 1.8 za 82.000.Auta praktycznie w tym samym wyposażeniu.Oba kupione w tym samym mieście, w lutym 2001-produkcja 2000.Teraz Passata w podobnym wyposażeniu kupisz taniej od Giuli.Oczywiście można się przerzucać cennikami, ale ja mówię o realnej wzięitej z życia sytuacji.
P.S Auta oczywiście nowe.