Jestem pewien bo zmiana zwróciła moją uwagę. Nawet w instrukcji jest to opisane. Poza tym powinna włączać się kontrolka obiegu wew/zew i powinno świecić się A jako oznaczenie automatu. I jeszcze jedno. Jak stoję w korku to na Full Auto nie słychać jak zmienia obieg na wew. a do tej pory zmieniał. Pzdr.
Koledzy, tak brzmi ta słynna wiertarka?
https://youtu.be/iPwuZqETne8
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
I to występuje sporadycznie, nie zależnie od temperatury zewnętrznej czy może od razu jak jest nabita zbyt duża ilość czynnika to się pojawia podczas pierwszej jazdy?
Bo ja miewam myślę ten sam dźwięk ale brzmi on z kabiny tak źle, że od razu wyłączam klimatyzację. I to tylko przy wyższych temperaturach na zewnątrz. Do tej pory wszystko było w porządku, przez dwa lata prawie ubyło czynnika do mniej niż 300g ale obyło się bez efektów wiertarki. Teraz po serwisie minęło 2-3 tygodnie, jakby nabili za dużo to pewnie od początku powinno dawać o sobie znać. Chyba, że mam ogromny wyciek ale to zobaczę ile maszyna odciągnie.
Ile w końcu można bezpiecznie dodać tego oleju? Jedni piszą o kilkudziesięciu gramach, inni o kilkunastu.
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Dziękuję Ci bardzo za te linki. Ale to jest masakra - im człowiek więcej wie tym bardziej się boi czy serwis zrobi wszystko poprawnie. Teraz to się zastanawiam czy może przy tym niedawnym serwisie nie podano mi za mało oleju i teraz mam problem. Najlepiej byłoby wypłukać układ, wymienić skraplacz bo już trochę sfatygowany, osuszacz ale to znowu koszty.
Warto coś takiego kupić i sobie samemu sprawdzić?
https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/p...ja-TC-001/2607
Ostatnio edytowane przez Lansky ; 14-05-2020 o 14:18
Panowie, czy w 2.0JTDM sprężarka klimy jest napędzana paskiem osprzętu czy rozrządu?
Proszę o w miarę szybką odpowiedź.
Osprzętu
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Czyli w teorii niesprawne sprzęgiełko kompresora nie ma wpływu na pracę silnika podczas jazdy?