Dziś próbowałem zamknąć samochód z pracującym silnikiem i nie dało rady. Ani przyciski w klamkach, ani w bagażniku były nieaktywne. Próbowaliśmy w różnych konfiguracjach i nic.
A w moim Stelvio się da - jak już ogarnąłem temat to próbowałem kilka razy mając drugi kluczyk. Za każdym razem auto się zamykało z kluczykiem w środku, tam gdzie jest miejsce na napoje.
gdzie był drugi kluczyk - może go łapały anteny zewnętrzne dlatego pozwalał się zamknąć? kolejna sprawa to może zależeć od wersji softu czyto BCM czy modułu RFHM, a jeszcze jedna to że może trzeba trafić z lokalizacją kluczyka wewnątrz w miejsce w którym go nie widzą dobrze wewnętrzne anteny.
Próbowałem właśnie u siebie kluczyk zarówno na podłokietniku, w miejscu na kubki, na siedzeniu kierowcy i na desce nad licznikami, niektóre z włączonym inne wyłączonym silnikiem/stacyjką. nie udało się zamknąć zamków ani przyciskiem na klamce ani przyciskiem w klapie bagażnika. RFHM był aktualizowany w grudniu 2018 a BCM w październiku 2019 (tu do wersji 0x724 - chyba najnowszej (przynajmniej z jaką się spotkałem) dla Giulii przedliftowych)
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.
Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).
Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).
A może jest to zależne od uaktywnionej lub nie funkcji keyless?
U mnie przy wyłączonej opcji keyless nie da się zamknąć samochodu przyciskami w drzwiach i klapie. Jeszcze została mi jedna opcja do sprawdzenia - słaba bateria. Co do miejsca "pobytu" kluczyka to opcja pod siedzeniami i na tylnym siedzeniu też była. Drugi kluczyk z wyjętą baterią ponad 25 m dalej (specjalnie schowany).
Ostatnio edytowane przez Marek156/159sw ; 13-07-2020 o 06:16
No ale przecież jak odpalisz auto to normalne, że się zamyka od środka po ruszeniu albo ręcznie samemu można - takie zabezpieczenie, żeby torebki nie buchnęli albo kierowcy nie wytargali z auta na światłach
Tutaj błąd w logice jest taki, że powinno się na to pozwolić jedynie przyciskami wewnątrz auta, a nie tymi na zewnątrz. Niektórzy piszą, że u nich się nie da, więc może z jakąś wersją softu poprawili to?!
Pozdro,
Bartas
Mam pytanie dot. kluczyka, w instr. o tym nie pisze - mam wersię kluczyka USA. Do czego słuzy przycisk "PANIC" na kluczyku, czy do dezaktywacji alarmu po jego uruchomieniu? Dzisiaj sprzątałem w garazu, niechcący przycisnąłem ten przycisk (kluczyk miałem w kieszeni spodni) i uruchomił się alarm w aucie stojącym przed garażem. Nie wiedziałem o co chodzi, naciskałem po kolei przyciski na kluczyku i ten PANIC wyłączył alarm. Po co kluczykiem uruchamiać alarm? tak ma być?
w wielu alarmach różnych producentów od lat jest ta funkcja - wywołanie alarmu - np kręci się typ i kombinuje przy Twoim aucie a Ty to widzisz z daleka, naciskasz panic i alarm wyje, auto wzbudza zainteresowanie i typ musi się wycofać
Proszę, nie wysyłajcie mi wiadomości prywatnych jeśli to nie jest absolutnie konieczne, i nie jest to bezpośrednia sprawa tylko pomiędzy nami - np. interes.
To jest forum. Pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym.
Szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową bo ta jest beznadziejna (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>).
Przy autach jedyne prace jakie biorę to przy okazji zakupu u mnie radia z AA/ACP, a tu rozmowę zaczynamy od 3k(przedlift bez nav) do ~10kPLN (radio polift/touch/licznik/HVAC).