Dobra zamówiłem Brisk irydowe ( P38+ 1986 ), za 130 zł dam znać jak to będzie chodzić , zastanawiałem się jeszcze aby zamówić platynowe brisk z względu że mam lpg .
Dobra zamówiłem Brisk irydowe ( P38+ 1986 ), za 130 zł dam znać jak to będzie chodzić , zastanawiałem się jeszcze aby zamówić platynowe brisk z względu że mam lpg .
Nie ma co kombinować, przecież irydowe są lepsze, zresztą P38 jest dedykowana do tego silnika, upalam w MA już drugi komplet na LPG, przerwa ustawiona na 0.7 i śmigają aż miło
Ta, ja tez upalam w LPG już drugi komplet ori NGK i też lata aż miło.
Ile wytrzymują na lpg swiece ,pytam z ciekawości bo już 17 tys mam na oryginalnych .
Powinny wytrzymać te 30 choć ja zmieniam co 25 tys
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
zapoda ktoś oryginalny numer świec do 1.4MA 170km?
Co 30 tys. Ori. U mnie.
Co prawda zużyłem 2kpl brisków P38 i było ok ale kolejny komplet nie zdał egzaminu i poszedł do reklamacji - na szczęście dostałem zwrot. Potem kupiłem inne Briski dedykowane katalogowo do LPG i było jeszcze gorzej, dławienie szarpanie przy pełnym bucie na Pb również . Problem z tymi briskami jest taki że mają wpakowany pieruńsko duży rezystor, rezystancja 3-4 trzykrotnie większą niż powinno być , więc nie ma się co dziwić że nie wyrabiają pod obciążeniem., dlatego już się z brisków wyleczyłem...
Wsadziłem teraz komplecik z Beru - mają rezystancje na poziomie 3.5k (tyle co ma być) i śmigają pięknie
Ostatnio edytowane przez tx555 ; 06-06-2021 o 11:41