czołem,włożyłem nowy akumulator dedykowany,przez 2 dni działał s&s,żadnych błędów,mogę prztyczkiem wyłączyć,tzn .jest kontrolka,wszystko inne działa-bardzo mi to pasuje,ale czy jest ok?
czołem,włożyłem nowy akumulator dedykowany,przez 2 dni działał s&s,żadnych błędów,mogę prztyczkiem wyłączyć,tzn .jest kontrolka,wszystko inne działa-bardzo mi to pasuje,ale czy jest ok?
Po wymianie czujnika błąd zniknął. Cena z robocizna - czujnik 347 + 150 wymiana czujnika i tylnych łaczników stabilizatora
A mnie mechanik wymieniał poduszkę od strony aku czyli patrząc od przodu prawą.
Wszystko ładnie, pięknie ale musiał wyciągnąć aku i chyba skrzynkę z bezpiecznikami.
I co zauważyłem, gdy przejadę parę km i zwalniam to potrafi mi się s/s dezaktywować. Wykrzyknik.
Nie sprawdzałem jeszcze błędów, ale czy to może być związane z wyjęciem tego aku lub poluzowaniem czegoś?
Sam akumulator nawet jak jest słaby to raczej nie wyrzuca takiego komunikatu, a raczej po prostu nie wyłącza auta.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Miałem to samo, problemem okazał się czujnik położenia pedału hamulca (świateł stop). Przy lekkim hamowaniu nie dawał sygnału a sterownik wykrywał już wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Pojawia się "niezgodność" sygnałów i wyłącza się S&S oraz tempomat.
U mnie pomogło wyjęcie czujnika i poruszanie nim w rękach w pełnym zakresie skoku. Od tego czasu przejechałem już z 50 000 km i błąd więcej nie powrócił.
Ale jednak to chyba raczej nie to.
Odpala zawsze i jeszcze przez jakiś czas z aktywnym s/s. Sprawdziłem nawet w trybie dynamic i podczas mocniejszej jazdy wyłączyło s/s ale nie wyłączyło DNA.
Czy CHYBA coś z połączeniami po grzebaniu przy tej poduszce..
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Witam.
Zrobiłem logi Body Computer. Mój powód to akumulator i nie wiem jak czytać te wartości. S&S u mnie działa.
______________________
___________________________
Testowanie centralki: Body Computer Marelli 10
______________________
Ponowne kalibrowanie (IBS): NIE
Stany wstrzymania ponownego wlaczenia przez Stop&Start:
Zaden
Stany wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start:
Zaden
Stan wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start:
Pas kierowcy nie zapiety
Alternator nie naladowany
Bateria napiecie rozruchu niedostat.
Ostatni powod wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start: Pas kierowcy nie zapiety
Liczniki wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start:
Klimatyzator (NCL): 2434
Temp. zewn. ponizej progu: 503
Temp. zewn. powyzej progu: 0
Bateria naladowana ponizej progu: 1798
Pas kierowcy nie zapiety: 1364
Alternator nie naladowany: 3
Wylacznik maski silnika: 0
Tyl.szyba ogrzew.: 3616
Wycieraczka szyby na duzej predk. przez 5 sek.: 18
Czujnik baterii (IBS): 0
Drzwi kierow.otwarte: 467
Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
Wezel Parkowania Polautomatycznego (SPM): 0
Temperat. baterii zbyt niska: 0
Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 477
Stabilizator napiecia uszkodz.: 0
Zadane A/C klimatyz. reczny: 0
Tryb zasilania na niskim zuzyciu: 0
Przekaznik rozruchu S&S NBC uszkodzony: 0
Ostatni powod wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start: Bateria napiecie rozruchu niedostat.
Liczniki wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start:
Klimatyzator (NCL): 12
Temp. zewn. ponizej progu: 0
Temp. zewn. powyzej progu: 0
Bateria naladowana ponizej progu: 0
Wycieraczka szyby na duzej predk. przez 5 sek.: 1
Czujnik baterii (IBS): 0
Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
Wezel Parkowania Polautomatycznego (SPM): 0
Temperat. baterii zbyt niska: 0
Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 308
Zadane A/C klimatyz. reczny: 0
Tryb zasilania na niskim zuzyciu: 0
______________________
___________________________
Ostatnio edytowane przez wiesgaj ; 24-03-2021 o 20:25
U mnie wyrzuca błędy akumulatora.
Przy okazji prawdopodobnie kabelek nie ma styku na tym połączeniu.
Auto pali.
Czy to jakiś czujnik naładowania akumulatora?
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Nikt nie rozszyfrował moje logi, wiec skróciłem go, tylko do akumulatora. Te cyferki nic mi nie mówią.
Napiszcie proszę gdzie w AlfaOBD jest pomiar napięcia ładowania..
Testowanie centralki: Body Computer Marelli 10
______________________
Alternator nie naladowany
Bateria napiecie rozruchu niedostat.
Liczniki wstrzymania wylaczenia przez Stop&Start:
Bateria naladowana ponizej progu: 1798
Alternator nie naladowany: 3
Czujnik baterii (IBS): 0
Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
Temperat. baterii zbyt niska: 0
Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 477
Ostatni powod wymuszonego ponownego wlaczenia przez Stop&Start: Bateria napiecie rozruchu niedostat.
Bateria naladowana ponizej progu: 0
Czujnik baterii (IBS): 0
Bateria wydajnosc ponizej progu: 0
Bateria napiecie rozruchu niedostat.: 308
Tryb zasilania na niskim zuzyciu: 0
Ostatnio edytowane przez wiesgaj ; 26-03-2021 o 06:08