Wczoraj złapałem się za robotę;
zdemontowalem aku, odpiąłem ECU (woreczkami z recepturami zabezpieczyłem wszystkie wtyki)
i zatrzymałem się na obejmach.. tam są takie pod specjalne szczypce których nie mam..
Było już późno i nie chciało mi się jechać do miasta, zresztą w Brico ani majstrze raczej bym tego nie kupił.
Spuszczenie płynu też problem bo nie mam kanału (zastanawiam się nad zakupem podjazdów na allegro jeden gościu ma "podjazdy do niskich AUT" ale kąt 14st jest i tak za duży więc wysłałem mu wymiary i czekam..) więc nie mogę zdemontować płytę silnika :/
W poniedziałek auto idzie na czyszczenie kolektora dolotowego to od razu zlecę wymianę termo i płynu, zapłacę więcej.
A tak wygląda sam termostat, pogmerałem trochę palcem w środku i jest kilka ostrych krawędzi, wypadły nawet 2 niewielkie opiłki, Korpus jest lekki (imo to nie chamski chiński ciężki znal, a raczej coś bliżej alu - nie mam dokładnej wagi w domu). Logo i napisy wycięte laserem; MMarelli TE0044 89C 21c