Opowiadanie legend na tym forum to najczęściej idzie w parze z handlowaniem jakichś części lub usług.
Przy trzydziestu paru tysiącach miałem typowe, opisywane tu objawy odnośnie MA, pojechałem do serwisu diagnoza MA do wymiany. Wymieniłem olej na innego producenta (nic innego nie zmieniałem, pisałem o tym wcześniej ), teraz mam 94000 km i silnik pracuje jak zegarek. Pozdrawiam.
Ale tego stoi w serwisach, masz jakieś dane? Legenda na forum rośnie.inna skala sprzedaży jak liczymy na sztuki ale patrząc ile tego stoi po serwisach w relacji do sprzedaży to MA nie słynie z bezawaryjności- wg mojego mechanika który to w ASO naprawia ponad 50% silników dopada usterka MA. a będzie jeszcze więcej.
Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez bob@ ; 30-11-2021 o 16:19
Kilkaset stelvio przeszło przez dobrze znane mi ASO 2 przypadki wymiany Mair.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Motul Eco-clean C2 0W30
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Na pewno ja bym nie wymieniał. Przy 37 tyś, zatelepało mi silnikiem, pojawiły się błędy, ASO stwierdziło uszkodzenie MA, wykasowało błędy i zamówiło nowy MA na wymianę. Bo na gwarancji, więc wymienimy. Zanim przyjechały graty na wymianę przejechałem ponad 3tyś. bez żadnych problemów. I gdyby to było po gwarancji to dalej bym jeździł.
Kupiłem poleasingową Veloce rok temu i do tej pory przejechałem 20Tkm. W tym czasie, wymieniłem olej z filtrem trzykrotnie na Liqui Moly TopTec 4310 0W-30.
Miesiąc temu zaczął szwankować start/stop i jak zwykle wina leżała w akumulatorze. Wymieniłem go na nowy. Znowu na chwilę było dobrze.
2 tygodnie temu na zimno odpalił już tylko na 3 cylindry, mimo, że dławił się czasami przy starcie właśnie z 4 na 3 gary to jednak ogarniał się i po chwili było wszystko ok.
Wymieniłem świece na nowe i przy pomocy 1 nowej cewki testowałem od razu przy wymianie świec czy czasem nie zdymiła się przy okazji ktoraś cewka. Wszystko OK.
Odstawiłem Alfe do serwisu i stwierdzili, że to Multi-Air i trzeba go wymienić. Po czym za godzinę zadzwonili, że w całej sieci dealerskiej FAC w Niemczech, bo tu mieszkam, nie ma nowego Multi-Air na wymianę.
Na stronie alfa workshop co uk, znalazłem części ale w UK.
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z tym portalem i czy można im ewentualnie zaufać?
To trochę kupowanie w ciemno...
Ostatnio edytowane przez giuliawest ; 25-01-2022 o 14:11