Odpukać, mam Giulię 2016, zakupioną w lutym 2018, 60 tys., raz podłączyłem prostownik na parę godzin, po jakimś programowaniu. I na razie aku działa bez zarzutu.
Odpukać, mam Giulię 2016, zakupioną w lutym 2018, 60 tys., raz podłączyłem prostownik na parę godzin, po jakimś programowaniu. I na razie aku działa bez zarzutu.
Nie znacie dnia ani godziny, mnie też dopadł elektryczny goblin.
Auto jeżdżone w dzień (a jeżdżone prawie zawsze z wyłączonym start/stop), zaparkowane w garażu na noc, otwarte, alarmu nieuzbrojony. Rano samochód trup. Napięcie na akumulatorze 5V z hakiem, prostownik nie chciał podać napięcia (za mądry widać, elektroniczny). Wezwany assistance, podłączone kable na jakieś 15 minut, potem Giulia odpalona na kablach, pochodziła z 10 minut. Następnie zgaszona, odpaliła sama bez kabli, na desce kontrolka aku i komunikat "Niski stan akumulatora" ale chodziła normalnie, postała jeszcze z 15 minut z włączonym silnikiem, błąd zniknął, jeździła normalnie.
Wstępna teoria że aku stary, poprzedniego dnia żonie włączył się start/stop więc był naładowany.
Auto trafiło na serwis, na razie stwierdzone że akumulator sprawny. Naładowali go do pełna, coś tam mają jeszcze testować. Poza tym 7 modułów do zaktualizowania. Na chwilę obecną teoria że jakiś moduł się zesrał i wyssał aku przez noc.
Giulia "stara", bez wadliwego DNA, bez GPS, nigdy wcześniej żadnych problemów z prądem przez prawie 4 lata.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Zobaczcie jaki jest pobór prądu po otwarciu drzwi. Przez chwilę nawet 10A. Później spada prawie do zera. Jednak przez kilka minut jest dość wysokie. Nie jestem pewien czy auto się uzbraja kiedy tylko wyczuje kluczyk ale każde otwarcie drzwi uruchamia całe czary-mary. Niech tak się dzieje kilka razy przy małym naładowaniu Aku i potem prądu brakuje... Co nie zmienia faktu, że w innych autach tego problemy nie miałem
Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
Jest jakiś babol w sofcie. Ja w ciągu dwóch lat miałem 3 blackouty, a przynajmniej przy pierwszych dwóch nie miałem żadnych dodatkowych cudów ani myconnect ani kamery. Za drugim razem kupiłem booster od baseusa i za trzecim razem po prostu odpaliłem z boostera choć nic już nie działało. Przejechałem paręnaście kilometrów i przy najbliższej okazji naładowałem aku. Serwis rozkłada ręce, bo żadnych błędów nie ma i wszystko wydaje się sprawne. Za trzecim razem wyłapałem w trakcie taki event i na jeszcze nie całkiem umarłym aku podłączyłem prostownik do ładowania (5-amperowy c-tek). Prostownik o mało się nie zapalił, a rano aku był i tak wyssany do zera. Odpalenie z boostera załatwiło sprawę.
Witam, odgrzeje temat. Kupiłem dwu letnią Giulie, pierwsza wizyta w ASO sprawdzenie samochodu, naładowanie akumulatora poniżej 50%, diagnoza - wymiana akumulatora. Akumulator oczywiście wymieniłem ale nic to nie dało bo po ok. miesiącu nie działa S&S, grzanie tylnej szyby itp. czyli rozładowany aku. Musiałem go ładować średnio raz w miesiącu, i tak przez 2 lata, przyzwyczaiłem się, spoko. Jakoś koniec października początek listopada 2021 byłe w ASO i mechanik poinformował mnie, że jest najnowszy program do sterownika benzyny w moim samochodzie. Oczywiście wspomniał, że trzeba zaktualizować wszystkie sterowniki a wiąże się to z pewnym ryzykiem, zaktualizował wszystko. Od tego czasu nie ładowałem aku., co jakiś czas sprawdzam i naładowanie nie spada poniżej 80%. Jeżdżę oczywiści takie same trasy, do tego jest zima czyli chyba rozwiązali problem ładowania aku. Pozdrawiam Piotrek.
Niestety, nie znam szczegółów softu. Oni sami nie wiedzieli co nowe oprogramowanie zmieni. Stwierdzili ,że jest coś nowego, na moją odpowiedzialność wgrali i sam jestem zaskoczony efektem.
MES-em
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/