To tak żeby nie zaśmiecać Jastrzębia, lista na tą chwilę:
1. Culmen
2. kylo1986
3. slavol
Jakby ktoś jeszcze było by miło, bo na ta chwilę 3 osoby, a jedna Alfa
To tak żeby nie zaśmiecać Jastrzębia, lista na tą chwilę:
1. Culmen
2. kylo1986
3. slavol
Jakby ktoś jeszcze było by miło, bo na ta chwilę 3 osoby, a jedna Alfa
Sa 2 alfy na liscie a na TDTP.pl jest -7 miejsc ;D więc nie wiem czy się kolejni załapią.
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
tam jest tak ze jak forse w lape wezmiesz i zarejestrujesz sie to pojedziesz
Jak przygotowania? Ja na tacę w niedziele muszę dać na konto pogody, jak będzie mokro to w łeb sobie strzelę. Jeszcze na suchym sobie porządnie nie pojeździłem.
Mam też żyletki a nie klocki na tylnej osi, polecacie coś do ds2500 na przodzie? Żeby dobry balans złapać? Muszę szybko zmienić żeby się dotarły do 27.08.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Daj DS performance na tył i Będzie Pan Zadowolony
Mam taki zestaw DS2500 (z brembo 305mm) na przodzie i DS perf na std tarczach z tyłu w 156 V6 i jest fajnie, choć torowo to na nich nie jeździłem.
No, dostaną tam te Wasze hamulce w d.. może poza Culmena, bo lekki
Ds bym chciał tylko ciut drogie jak na tył, myśle nad galferami. A ds2500 już na poznaniu testowałem, tarcze niebieskie ale odpuszczać nie było trzeba, im cieplejsze tym lepiej brały.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
No tych Galfer (FDT 1055) nie testowałem, mam kupione na półce leżą i czekają, pójdą na przód zamiast DS2500 w 156 V6 jak się skończą i miałem w Pucharówce na tył zakładać bo DS nie było. Ale się w niej działy inne rzeczy i temat zszedł na dalszy plan. Może na przyszły sezon je zamontuję. Tylko na nie chyba trzeba czekać trochę, ale jak masz na miejscu to też pewnie będzie dobrze. Mają być odpowiednikiem DS 2500 wg opinii z Brakes.pl choć mniej agresywnym dla tarcz. Sam jestem ciekaw.
No właśnie opiniami się kieruje, podobno dobre i cenę mają niezłą. Tak w ogóle to ciężko ocenić hamowanie tyłu, bardziej na czuja trzeba wybierać, a chcę coś bardziej "sportowego" niż seria bo GT posiada bardzo sprawnie działające esp i w zakrętach na torze potrafi palić tylne klocki. No nic, chyba nic lepszego budżetowego i tak nie znajdę.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
Mateusz z białego Clio RS zjechał galfery chyba na 1 td. Materiał ścierny się kruszył pod palcami.
I tak ich nigdzie nie dostanę "na wczoraj" więc i tak stanie na ds-ach, będzie komplecik z przodem polecany przez wszystkich.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...