Cześć! Jak być może wiecie, "walczę" z moją 166-tką żeby wyrównać zawieszenie, bo teraz przód stoi wyżej niż tył. Zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami, ale potrzebuje waszej pomocy, sugestii i opinii. Założyć sprężyny z wersji TI (980 zł) czy może jednak iść w kierunku zestawu Eibach Pro Kit -30 mm (ok. 850 zł)? Przede wszystkim zależy mi na równomiernym obniżeniu, bo teraz, na oko, jest różnica może z 2 cm.
W przypadku sprężyn TI parametry są takie: Przód - 7 zwojów, wysokość 35 mm, średnica zwoju 13,45 mm. Tył - 8 zwojów, wysokość 39,5 mm, średnica zwoju 11,5 mm. Przy Eibach Pro Kit nie znam tych parametrów.
1. Czy sprężyny z wersji TI fabrycznie obniżają zawieszenie od tych standardowych? Jeżeli tak to o ile mm?
2. Zakładam że zarówno przy jednym jak i drugim zestawie mogę zostać przy fabrycznych amortyzatorach?
3. Czy ktoś zakładał takie sprężyny? Jeśli tak to możecie wrzucić zdjęcie jak to wygląda