Witam mam pytanie odnosnie wymiany maglownicy, czy ktos to robil i czy jest na tyle miejsca aby ja wyjac bez opuszczania sanek.
Dzieki.
Witam mam pytanie odnosnie wymiany maglownicy, czy ktos to robil i czy jest na tyle miejsca aby ja wyjac bez opuszczania sanek.
Dzieki.
Robili mi w serwisie,ale byłem przy tym,nie opuszczali sanek.
Witam. Chciałbym dołączyć sie do tematu. W serwisie powiedzieli ze mam do wymiany dróżek w przekłądni kierowniczej który podobno nie podlega wymianie gdyż w naszym aucie jest on integralną częścią przekładni kierowniczej. A moje pytania to: czy jest to prawdą i w jaki sposób wymienić uszkodzony drążek?
Jeżeli dobrze myślę to demontaż w warsztacie i wysyłka do firmy zajmującej się regeneracją.
Proszę o wyjaśnienie mi tej zawilej kwestii.
Nie wymieniałem osobiście samego drążka,ale da się http://moto.allegro.pl/nowy-drazek-k...583360988.html
ASO twierdzi, że drążek jest integralną i nierozbieralną częścią całej przekładni, ale użytkownicy 159 dowiedli, że to nieprawda
AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Witam ponownie drążek już zamówiony spodziewam się go tym tygodniu postaram się go wymienić.
Mam pytanie do "alfa 159" wymieniłeś a jaki kupiłeś i ile kosztowała wymiana no i gdzie to zrobiłeś? Zastanawiam się czy w ASO są w stanie to zrobić. Mój kosztował 95 zl. Pytam bo zastanawiam się czy wymiana nie jest trudna i czy sam jestem w stanie sobie z tym poradzić? + ustawienie zbieżności kół ale to już na pewno w warsztacie.
Ostatnio edytowane przez Nemrak ; 29-05-2011 o 22:32
Wymieniałem w warsztacie " Pana Kazia".Miałem zapieczony przegub kulowy. Sama wymiana bardzo prosta - tak jak wymiana końcówki drążka którą też trzeba oczywiście zdemontować .Dla fachowca 20 min.pracy plus zbieżność.
---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:18 ----------
Sorki,uzupełniając odpowiedź- drążek zakupiłem na allegro chyba w podobnej do podanej przez Ciebie cenie. Pozdrawiam.
Cześć,
Mam na 90% do wymiany magiel - drżenia kierownicy podczas kręcenia na parkingu, które czasami przenoszą się wręcz na całą budę. Do tego hałas jakby coś tarło (nie jest to buczenie pompy). Kierownica nie chce odbijać prawidłowo - odbija skokami i nie zawsze wróci do punktu centralnego.
Pompa była sprawdzana i jest OK. Zbiorniczek raczej też OK, nic nie buzuje, płynu też nie ubywa, więc wszystko wskazuje raczej na magiel. Byłem u mechanika i powiedział mi, że są 3 wersje magli w 159, w tym jedna nieregenerowalna. Po szybkich oględzinach poinformował mnie, że niestety właśnie taką mam (podobno ona jest jakoś zgrzewana itd.). Nowy magiel w ASO kosztuje około 2200 brutto.... Kontaktowałem się z jedną firmą koło Torunia, specjalizującą się w regeneracji magli i powiedzieli, że mogą spróbować, ale znają temat i nie dadzą gwarancji, że uda im się coś zdziałać (generalnie odradzali :-) )
1. Czy faktycznie występuje wersja maglownicy, której nie da się naprawić?
2. Czy mogę założyć inną wersję maglownicy ? (jakaś używka, zregenerowana z allegro)
Pozdrawiam