czesc,
Jak w temacie. FES nie daje rady, w ogole błędu nie widzi.
czesc,
Jak w temacie. FES nie daje rady, w ogole błędu nie widzi.
Alfa Romeo 159 sedan, 2.2 JTS 185KM, 2005, Argento
Czarny dym - prawdopodobnie padła turbosprężarka/ leją wtryski
Niebieski dym - umarły uszczelniacze lub pierścienie
Biały dym - Konklawe wybrało nowego Papieża
A masz kolego kabelek z przełącznikiem? Spróbuj MultiEcuScan - em. U mnie wszystko działa jak należy.
Próbowałeś wszystkie modele sterowników?
Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T
mes to tyż fes ino nowsza wersja z nową nazwą
gdyby problem tyczył jakiegoś nowego modelu którego jakiś stary fes by nie miał to można by tutaj upatrywać problemu
ale skoro autko 2001/02 to i fes i mes powinien ogarniać a jednak jakoś nie wskazuje błędu
dziwne i zarazem ciekawe jak dla mnie
kolega pisze że fes nie widzi błędu - czyli domyślam się że połączył się z ABS za pomocą kabla ale w programie nie wykazuje błędów żadnych a jednak autko je sygnalizuje
i teraz właśnie rebus - czemu kontrolka i komunikat jest w aucie a nie ma po nim śladu w FES ?
Pali się od razu po włączeniu zapłonu czy po przejechaniu jaiegoś odcinka??
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Jeśli masz najprostszy kabelek bez przełącznika to cały czas masz odczyt z ECU silnika, dlatego nie możesz odczytać ABS. Chcąc czytać ABS musisz sobie przerobić kabelek. ECU jest na pinie 7 złącza OBD, ABS na 1, a Airbag na 3. Są tam linie z 3 sterowników. Czytasz zawsze tylko z jednego!. Najprostszy przełącznik 1z3, lutownica i 10 cm przewodu załatwia sprawę.
::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::
tylko z tego co pamiętam z PW kolegi - jakieś tam jednak działania nieporządane były w tym układzie ( nie tylko wywalenie kontrolki ale też "wibra" itp )
i to jest właśnie rebus - coś się działo , wywaliło kontroli w aucie a pod kompem zero śladu
- - - Updated - - -
czekam teraz na post Kornela - zobaczymy co tam słychać w temacie po interwencji na PW