Cześć,
Jestem przed druga wymianą sprężyny z tylu. Nie ukrywam, ze ze względu na cenę i gwarancję 5 lat Eibach brzmi interesująco. Czy oprócz wymiany samych sprężyn coś jeszcze muszę wymienić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cześć,
Jestem przed druga wymianą sprężyny z tylu. Nie ukrywam, ze ze względu na cenę i gwarancję 5 lat Eibach brzmi interesująco. Czy oprócz wymiany samych sprężyn coś jeszcze muszę wymienić?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeżeli nie masz ochoty wymieniać amortyzatorów przy okazji to nie.
Z tym ze rozumiem ze przód też wymienisz.
Jedź na sprawdzenie amorów ja też wymieniałem sprężyny i po sprawdzeniu amorów okazało się że tylne nadają się na śmietnik do tego łączniki stabilizatora jak już będziesz miał rozebrane to zrobisz to za jedynym zamachem
Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka
Wymień wszystkie 4 i amory też. Zobacz na łączniki stabilizatora, czy są ok. Ja w TI wymieniłem na Eibachy i amory Kayaba Pro Kit. Sztywno i jak po szynach. Tylko trzeba uważać na garbach i koleinach, bo szypa haczy... Koła 19 cali oryginalne TI.
Kiepskie amortyzatory zabiją Ci następne sprężyny.Z tyłu sprawdż poduszki amortyzatorów -często mają pęknięcia i rozwarstwienia na gumowej części.Pozdrawiam
Dzieki za rady. Amory sprawdzę również.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dzieki za rady. Amory sprawdzę również.
Dla potwierdzenia te są właściwe ?
EIBACH.PL: https://eibach.pl/sprezyny-obnizajac...-22-pi-48.html
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez ario ; 09-09-2019 o 18:32
Jaka Alfa? Ja do TI miałem czerwone, bo TI ma inne niż każda inna 159.
Ponadto, jak pisze kol. motodoktor1 sprawdź mocowania amorów -poduszki. Jedna robota i spokój.
Tak 1.9 Ti
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk